pátek 29. ledna 2016

Synchronizace Outlooku a FastMail serveru?

Synchronizace Outlooku a FastMail serveru?

Jeden můj firemní partner má firmu v Austrálii, kde používá FastMail, ale byl tak trochu zklamán z toho, že není schopen nastavit synchronizaci svých kontaktů, kalendářů a úkolů s Outlookem. Bohužel nenašel řešení přímo od FastMailu, které by dovolovalo sycnhrozivat jeho účet s Outlookem 2013. 


Ptal se mě, zda bych mohl doporučit nějakou aplikaci, která by toto zvládla. Napadl mě EVO Collaborator for Outlook, který podporuje mnoho firemních a osobních služeb, ať již běžících na vlastním serveru nebo na cloudu.


Řekl jsem mu o jejich webu a zbytek už bylo na něm. Po pár dnech jsem se od něj dozvěděl, že FastMail je podporovaný. V rychlosti mi řekl jak nastavit synchronizaci s FastMailem. Stačí následovat postup popsaný níže:
  1. Stáhněte a nainstalujte ECO.
  2. Klikněte na Nastavit profil.
  3. Klikněte na Profile #15 nebo jiný, který je prázdný.
  4. Jako adresu URL zadejte:

    https://caldav.messagingengine.com/dav/
  5. Zadejte vaše uživatelské jméno a heslo.
  6. Klikněte na Test, Uložit.

Je to jednoduché a rychlé. 

Žádné komentáře:

Okomentovat