úterý 5. prosince 2017

Import, export a synchronizace kalendářů a kontaktů Yahoo! s Outlookem

Import, export a synchronizace kalendářů a kontaktů Yahoo! s Outlookem

Před několika dny se mi jeden z mých kamarádů, který pracuje v IT oddělení jedné nadnárodní firmy, stěžoval:

"Moji kolegové z Ameriky chtějí, abych jim naimportoval jejich důležité kontakty a schůzky, které mají uložené v Yahoo do Outlooku. A teď nevím, co mám dělat, protože Yahoo! Sync (služba poskytovaná přímo od Yahoo a teď již neudržovaná) nefunguje. Co s tím?"
Když mi to řekl, navrhl jsem mu, ať vyzkouší EVO Collaborator for Outlook! O tomto software jsem se již v minulosti zmiňoval, když jsem psal o synchronizaci kalendářů a kontaktů z Gmailu a iCloudu. Pamatujete si na to? 

Bohužel služba CardDAV/CalDAV u Yahoo nefunguje úplně perfektně a někdy má menší problémy. To snad bude ale vyřešeno a bude vše fungovat tak jak má.


Podíváme se jak na to:


  1. Stáhněte ECO ze stránek ECO
  2. Spusťte Outlook a klikněte na “Configure Profile(s)” v panelu ECO

  3. V panelu nalevo vyberte třetí profil: YAHOO!

  4. Na pravé straně stačí zadat vaši kompletní emailovou adresu, kterou používáte pro Yahoo! do kolonky “Full e-mail address or Username”.
  5. Co se týče hesla, tak to teď nemusíme řešit. Yahoo vyžaduje pro externí aplikace vytvoření speciálního hesla, které nazvali “App Password”, a které může být vygenerováno přímo z nastavení vašeho účtu v Yahoo.
  6. Pro vytvoření tohoto hesla postupujte podle návodu na stránce Generating App Passwords. Poté, co heslo vytvoříte, zadejte ho do kolonky “Password”.

  7. Klikněte na tlačítko “TEST”. Zobrazí se okno s nápisem “Success”, a teď již stačí jen kliknout na “Apply”, a poté na “Quit”.
  8. Po dokončení se spustí automatická synchronizace adresáře a kalendáře.



Žádné komentáře:

Okomentovat