čtvrtek 9. listopadu 2017

Synchronizace DAViCAL kalendáře

Synchronizace DAViCAL kalendáře



Po tom, co jsem napsal článek o nastavení EVO Collaborator for Outlook a jeho synchronizaci s ownCloud serverem jsem dostal několik dotazů, zda je možné použít služby Kolab, SOGo a DAViCAL. Speciálním případem je služba DAViCAL. Někteří moji čtenáři zkoušeli nastavit DAViCAL, ale nepodařilo se jim to. Čtenář, který se ptal používá DAViCAL calendar server ve firmě. Zkusíme, zda EVO Collaborator for Outlook si s tím poradí?




DAViCAl je open-source server jako ownCloud a oba jsou založeny na CalDAV, tak by neměly být žádné komplikace. Protože se to předtím mému čtenáři nepovedlo, tak jsem přímo napsal na podporu EVO a zeptal se, zda funguje synchronizace s DAViCAL? Odpovědí bylo, že mají k dispozici beta verzi, která tuto službu podporuje. Beta verzi mi přímo poslali, tak proč to nevyzkoušet? 

Po rychlé instalaci jsem postupoval podle instrukcí, které jsem obdržel:

  1. Vybereme Profile 22 – not configure

  2. Protože DAViCAL nepodporuje server auto-discovery, musíme ručně zadat adresu kalendáře do položky Calendar URL:

    http://<adresa-serveru >/caldav.php/<uzivatelske-jmeno>/calendar/

  3. Klikněte na TEST a na Apply po přihlášení
  4. DAViCAL kalendář se nyní bude synchronizovat

Musím říct, že jsem docela překvapen, že EVO podporuje skoro každou populární CardDAV/CalDAV službu a také vlastní servery. 

2018

Žádné komentáře:

Okomentovat