sobota 11. března 2017

Jak synchronizovat Baïkal CardDAV a CalDAV s Outlookem?

Jak synchronizovat Baïkal CardDAV a CalDAV s Outlookem?

Nedávno jsem mluvil s jedním německým kamarádem a programátorem o americké NSA a jak zasahuje do soukromí běžných lidí a jednou z věcí co mi řekl je, že si postavil svůj vlastní Baikal CardDAV/CalDAV server. Jeho iPhone si synchronizuje bez problémů, ale jak na to s Outlookem netuší.


Je docela zajímavé kolik lidí hledá dobrou službu pro propojení Baïkalu a Outlooku. Co takhle si vyzkoušet jestli EVO Collaborator for Outlook zvládne Baïkal Server?


  1. V nastavení ECO jsem jenom zadal adresu pro Baikal CardDAV a Baikal CalDAV a vše ostatní proběhlo automaticky. Adresu jsem zadal následovně.


    https://<domena-nebo-ip-adresa>:<cislo-portu>/baikal/
  2. Po zadání hesla a uživatelského jména můžu jednoduše přistupovat k službě Baikal CardDAV a CalDAV.

Po vyzkoušení jsem řekl kamarádovi, ať to taky zkusí, že je to naprosto jednoduché a výsledek byl perfektní! Přesně jak jsem čekal. A teď už nemusí řešit jak svůj server propojit s Outlookem.

Žádné komentáře:

Okomentovat